سفارش تبلیغ
صبا ویژن


پشت پرده کامپیوتر

آیا می‌دانید که می‌توانید عبارت موجود در نوار عنوان مرورگر Internet Explorer    را تغییر دهید و هر نامی‌را که مایلید برای آن در نظر بگیرید؟ ایـــن ترفند نحوه انجام چنین کاری را به شما نشان می‌دهد.
اگر چه مراحل کار آســـان است و فقط باید کلیدی را در رجیستـــری تغییر دهید، اما بهتر است قبل از شروع، از رجیستری خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
پس از تهیه نسخه پشتیبان، بـــه منوی Start ‌رفته و گزینه Run ‌را انتخاب کنید. در کادر مربوطه عبارت regedit‌ را تایپ کرده و روی دکمه OK ‌کلیک کنیـــد. در برنامه ویرایشگر رجیستری کلید F3 ‌را فشار دهید تا منوی جست‌وجو ظاهر شود و عبارت window title‌ را در کادر مربوطه تایپ کرده و روی دکمـــه Find کلیک کنید. با انجام این کار کلید زیر ظاهر خواهد شد: ‌

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main

اگر با انجام جست‌وجو هیچ موردی پیدا نشده، با مراجعه به کلید فوق، در قاب سمت چپ پنجره ویرایشگر رجیستری پیمایش کرده و متغیر WindowTitle را بیابید.
اگر این کلید موجود بود، فقط کافی است روی آن دابل کلیک کرده و در پنجره‌ای که ظاهر می‌شود نام مورد نظر خود را وارد کنید.
اگر متغیر Window Title‌وجـــود نداشت، خودتان باید آن را ایجاد کنید. برای انجام این کار، در منوی Edit‌ به ترتیب گزینه‌های New ‌و String Value ‌را انتخاب کنید. سپس در فیلد Name، نام Window Title‌ را تایپ کنید و در فیلد Value Data نام مورد نظر خود را به آن اختصاص دهید.
حال ویرایشگر رجیستری را بسته و مرورگر Internet Explorer ‌را راه‌انــــــدازی کنید. اکنون باید در نوار عنوان مرورگر، نام دلخواهتان نمایش داده شود.


  

مشخصات مدیر وبلاگ
hamidneya[0]
 

سلام دوستان....من میخوام توی این وبلاگ مطالبی درباره فناوری اطلاعات و کامپیوتر قرار بدم...امیدوارم که مثمرثمر باشه


لوگوی وبلاگ

عناوین یادداشتهای وبلاگ
لینک‌های روزانه
صفحات اختصاصی
آمار وبلاگ
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 3582
کل یاداشته ها : 2

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ